Oxigén Hotel Family&Spa: ahol az egész család fellélegezhet

2017. július 08. 09:07 - Bolvária Blog

Nagyon nagy izgalommal vártam, hogy ellátogassunk Noszvajra, az Oxigén Hotel Family&Spa-ba. Mióta gyerekeink vannak, azóta nagy gonddal vizsgáljuk meg, hogy melyik szálloda gyermekbarát, és melyiknél mit jelent ez a fogalom. Az Oxigén Hotelnél nem kellett csalódnunk a családbarát kifejezésben, hiszen teljes mértékben a gyerekekért, kisbabákért munkálkodik a szálloda struktúrája, napirendje, dolgozói közössége.
Az Oxigén Hotel egy csodás, fás környezetben van, természetközelisége nyugtatólag hat a felnőttekre (legalábbis rám mindenképpen így hatott), segítve a kikapcsolódást. Akár a pihentető hintaágyakat, egy könnyed sétát választunk, vagy egy szabadtéri edzést az “erdei fitness teremben”, garantáltan felfrissülünk. A tiszta, üde levegőn szívesen töltünk időt, és mivel számtalan lehetőség van a gyermekek számára is, ezért mindezt megtehetjük együtt, közösen. Legyen szó izgalmas kalandpályáról, ahol karabíner segítségével, és az animátorok felügyeletével kalandozhatnak végig a gyerekek, ügyességüket, és koordinációs készségüket próbára téve. Ugrálhatnak az óriás trambulinon, homokozhatnak, és játszhatnak a szuper, szinte minden korosztálynak kellemes elfoglaltságot nyújtó játszótéren. Míg az apróságok motorozhatnak, vagy bicajozhatnak a mini KRESZ pályán – kiválaszthatva a számukra legszimpatikusabb járgányt -, addig a nagyobbak lengőtekézhetnek, vagy megtornáztathatják az agytekervényeiket az óriási sakk pályán. A fa tetején elhelyezett erdészles kuckós érzetet kelt, miközben kis ablakából megcsodálhatjuk a változatos, szemet és fület gyönyörködtető madárvilág egyes példányait. Elképesztő a madárcsicsergésre kelni, és ebbe a tiszta környezetbe kijönni, és időt tölteni.
A kalandpálya mellett, egy külön épületben található a Dínó játszóház, ami klasszikus játszóház nyújtotta élményt nyújtja a kisebb, és nagyobb gyerekeknek egyaránt. Hogyha ez még mindig nem lenne elég, akkor kölcsönözhetünk gyermeküléssel, vagy utánfutóval felszerelt kerékpárokat is, és tekerhetünk egyet a bámulatos szépségű Noszvajon.
Apropó Dínó! Az ide látogató gyerekek találkozhatnak Páfránnyal, az Oxigén Hotel kabala állatával. Páfrány nagyon szereti a gyerekeket, és naponta meglátogatja, és játszani hívja őket.
A játékból garantáltan senki nem fog kimaradni, hiszen korcsoportokra bontott programokkal várnak minden gyermeket az animátorok! Pontosabban nemcsak várják őket, hanem szinte folyamatosan invitálják is őket. Így biztosan senki nem fog unatkozni, ráadásul nekünk szülőknek is jut egy kis idő pihenni, kettesben lenni!
A szállodába lépve, különleges designnal találkozhatunk. Stílusát tekintve, az angol vidéki, rusztikus hangulat elevenedik meg, ami nekem kifejezetten tetszett! Határozottan otthonos, és barátságos eleganciát árasztó szobái, kielégítik a családok változó igényeit. Minden különleges kérésünket jelezhetjük a recepción, és garantáltan segítségünkre lesznek – legyen szó akár bébiőrről, orrszíváshoz szükséges porszívóról, vagy csak éppen a pelenkából fogytunk ki,bátran fordulhatunk a szálloda dolgozóihoz! Nagyon ötletesnek találtam, hogy a szállodai szobák mellett nemcsak a számozás található meg, hanem kis állatok képei is. Ez nagy segítség a picurok számára, könnyebben megjegyzik hol is laknak az ott-tartózkodás idején. Hasonló elv működik a szobákban is, hiszen a kapcsolók itt is fel vannak címkézve, emlékeztetve, melyik mit kapcsol.
A szálloda belterületén sincs hiány az izgalmakból, hiszen az étterem mellett található a Bambínó játszóházban kézműves foglalkozásokon vehetnek részt a gyerekek (mint például az arcfestés, csillámtetoválás, hűtőmágnes készítés…), vagy éppen Mini séfként készíthetik el az uzsonnájukat, vagy akár valami finom süteményt. Különösen nagy segítség ez nekünk, szülőknek, amikor álmosan reggelizünk, vagy jól esne a vacsorát kicsit elnyújtani, de az izgó mozgó gyermekünk ezt nem bírja végigülni. Ilyenkor a készséges animátorok segítségünkre sietnek, és magukkal hívják játszani a gyerekeket.

Az étkezés a felnőttek számára alapvetően félpanziós, a gyerekek számára (10 éves korig) all inclusive. De természetesen lehetőség van rá, hogy amikor szeretnénk kiegészíthetjük az étkezésünket ebéddel is – az étlapon megtaláljuk a választékot, és az árakat egyaránt. Svédasztalos fogások bőségesek, és választékosak akár a reggelit, akár a vacsorát nézzük. Rendkívül ízletes fogások, szemet gyönyörködtető tálalással. Egy pillanatra visszakanyarodva a gyermekek all inclusive ellátására, nemcsak a napi háromszori étkezésre vonatkozik ez, bármikor lehet kérni bébiételt, tápszert, vagy joghurtot nekik.
A következő izgalmas helyszínünk a konferencia terem, ahol szintén színes, változatos foglalkozásokon vehetünk részt (akár közösen is). Ilyen például a Csiri-biri torna, mondókázás, diavetítés, Mamin-baba hordozós latin fitness, hogy csak néhányat említsek a programok közül.
A felnőttek sem maradhatnak ki a hasznos pihenésből, hiszen számunkra is vannak szervezett programok. Ezek közé tartoznak a szauna szeánszok, a japán teakóstoló, tibeti hangtál meditáció, vagy a gerinctorna. Bármelyik elfoglaltság mellett döntünk, biztosan nem maradunk le róluk, hiszen az aulában egy nagy táblán van figyelmünkbe ajánlva, mikor milyen lehetőség van számunkra.

Most végre elérkezett az idő, hogy belépjünk a wellness részleg pihentető szférájába. Számomra az volt a legszembetűnőbb, hogy körbe-körbe ablakok vannak, így a természetes fényt gyakorlatilag nem töri meg semmi. Úgy élvezhetjük a vizet, mintha a szabadban lennénk.
Részt vehetünk kényeztető masszázsokon, kéz-és lábápoláson. Méregteleníthetünk a három szauna egyikébe (finn-, infraszauna, és gőzkabin), ellazuhatunk a jakuzziban, vagy úszhatunk egyet a kellemesen sós, langyos úszóvízben. Nem mellékesen, a sós víz hatása miatt, a medence vize nem tartalmaz klórt, és bőrirritáló szereket.
A gyerek vizivilágában két kis medence van, hintával, csúszdával, játékokkal. Kellemesen meleg a víz, és a levegő hőfoka is, így nem fázhatnak meg a picik, hogyha ki-bemászkálnak a vízből. Az Oxigén Hotel támogatja, hogy a legkisebbekkel is megismertessük a lubickolás élményét, ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy minden reggel babaúszásra várják a szülőket, pancsolni vágyó kisbabáikkal.

Határozottan ajánlom az Oxigén Hotelt mindazok számára, akik szeretnének kiszakadni a zajos, hétköznapok monotonításából, és olyan helyet keresnek ahol párban, vagy a gyermekeikkel kapcsolódnának ki, vagy lazulnának el. Magas szinten elégíti ki a családbarát fogalmat, így az esetleg szorongó szülőket is szeretném megnyugtatni – gyermeketek élvezni fogja ezt a szállodát, és élményekkel telve fog hazatérni Veletek, felfrissült szülőkkel.

xxx UPDATE xxx

Sziasztok! Tegnap jöttünk haza az Oxigén Hotelből.
Korábban, írtam a szállodáról Nektek (amikor ketten voltunk a fèrjemmel 'munka ügyben'), ezúttal nègyen mentünk, így szeretnèk egy-kèt gyakorlatiasabb dologról is írni, hátha idèn Ti is terveztètek, hogy ellátogattok ide.

Maga a szálloda Noszvajon, egy nagyon szèp, hatalmas, ősfás területen helyezkedik el. Rengeteg lehetősèg van itt, a nagyobb (minimum 2+,de inkább a kisiskolás kortól) gyerekek számára. Van itt kalandpálya, játszótér, óriás hinta, trambulin, röplabda pálya, erdei kondipark.
Rendezettsègèt tekintve, nekem tetszik, hogy nincsen teleültetve virágokkal, kicsit kalandos, vadregènyes így - habár a babakocsival való közlekedést is kicsit megnehezítheti ez.
Ezúttal úgy láttuk, bővítèssel / felújítással kèszülnek, ami biztosan szuper lesz! Azonban az egyáltalán nem tetszett, hogy a gyerekjátèkok mellè vannak a fèm csövek lerakva, illetve szèpen át is lehet esni egy-kèt kilógó földkábelen. Nyilván, ha az ember ezeket elkerüli, akkor nincs gond.

A szobák gyönyörűek, tetszik a dizájnos stílusuk.
Mondjuk nekünk kicsit vèkonynak tűntek a falak, mert a beszélgetés, és a televízió hangja is áthallatszódott.
Nèhány konnektorban nem volt biztonsági zár, de mivel, mi nem kisbabával voltunk, hanem 2 ès 4 èvessel, így mostmár szerencsère ez számunkra nem jelentett olyan nagy gondotot.
Pelusos kuka, vízforraló nem volt bekèszítve (mondjuk nem jeleztük előre), de a baba-mama szobából le lehet vadászni, ès magunkkal vinni ezeket.
A mi emeletünkön nem volt mikró, ami a kora reggeli cumisüveges-kakaós kelèst kicsit megnehezítette.

Az ètelek finomak, változatosak, 10 èves korig all inclusive az ellátás. A kiszolgálás kedves volt, egy alkalommal kellett szólnunk, hogy a szalvèta, pohár, és az evőeszköz lemaradt.
Az animátorok nagyon kedvesek, ès számos programmal kèszülnek a gyerekeknek (festès, sütès, torna, mondokázás, diavetítès...). Ezeket nagyon élvezték a lányok, és ilyen intenzítás mellett lehetetlen lett volna unatkozniuk.
Hiányoltuk, hogy amikor Páfrány, a dinó (a hotel kabala állata) jött a gyerekekhez, egy animátor sem volt, aki segèdkezne, kommunikálna a gyerekekkel közben. Így minden "némán" történt, hiszen a dínó nem szólal meg, csak mutogat.
Mondjuk ez a kicsiket, annyira nem zavarta szemmel láthatólag.

A medencetèr alapvetően jó elgondolású. Habár szerintem kicsit kevès a családok számát tekintve, de ha mondjuk azt nèzzük,hogy sok a program, akkor elegendő az 1-3 óra fürdőzès is. Számunkra, a hotel ebből a szempontból volt érezhetően hiányos. Pèldául nem megy le a lift, hanem egy viszonylag hosszú lèpcsőn kell lemenni a kicsikkel, ès a cuccokkal. Szerintem nincsen elèggè meleg a medencetèrben, főleg pici babával.
Az úszómedence vize kellemesen hűs, viszont az alja fel van gyűrődve (nyilván nem veszèlyes, csak legfeljebb nem esztètikus).
Ami viszont kifejezetten veszèlyes, az a baba medencènèl az egyik csúszda, ami nincs rögzítve, így egyfolytában elcsúszkál. A gyerekek simán beverhetik a derekukat, popsijukat. Illetve a padló is nagyon nagyon csúszós. Ezenkívül sok játèk van,ès vízi hinta, amit nagyon èlveznek. Reggelente pedig, lehetősèg van babaúszásra is, amit bárki igénybe vehet.
Ami talán a legrosszabb volt számunkra, az az ahogyan a medencetèrből fellèpcsőzünk, majdnem a bejáratig kell eljönni,hogy a lifthez èrjünk. Ezalatt a szakasz alatt, a gyerekek gyakorlatilag megfagytak, mert számtalanszor kinyílt a fotocellás ajtó közben. Ez nagyon rossz megoldás, amit főleg tèlen lehet èrzèkelni.

Azt gondolom,hogy alapvetően egy jó koncepciójú helyről beszèlünk, sok-sok lehetőséggel. De vannak hiányosságok, amiket mindenkèppen szerettem volna megosztani veletek, az ajánlás mellett.
Jól èreztük magunkat, ès a lányok is, de vèlemènyem szerint ez a szálloda inkább picit nagyobbakkal (minimum 2+) jobb, kihasználhatóbb.