Egy nap az ausztriai Sonnenpark Hotelben

2017. augusztus 21. 10:54 - Bolvária Blog

Csodás három napot töltöttünk, az ausztriai Sonnenpark Hotelben, és a hozzá tartozó Sonnentherme élményfürdőben ismét, köszönhetően annak a sajtólátogatásnak, amit a Happy Family szervezett bloggerei számára, márciusban.
Olyan sok mindent írtám már Nektek erről a fantasztikus, minden igényt magas szinten kielégítő helyről, hogy arra gondoltam, ezúttal sem hagyom ki az elménybeszámolót! Igyekeztem, és a jövőben is igyekezni fogok, hogy minél változatosabban mutassam be Nektek, hogy mi miért is szerettünk bele ebbe a család, és baba paradicsomban. Ezúttal arra gondoltam, hogy bemutatom ez egyik napunkat, hogyan is töltöttük itt.

Reggel fél8 és 8 között ébredtünk, szerencsére mindenki kipihente magát, éjjel nem kellett senkihez felkelnem. Miután felöltöztünk, lementünk reggelizni.39.jpgŐszintén megvallva, számunkra szülők számára a nap fénypontjai közé tartoznak az étkezések. A szálloda konyháját nem győzöm dicsérni; hiszen finomabbnál finomabb fogások vannak, és rettentően széles a választék. A reggelinket komótosan fogyasztjuk el, élvezve az ízeket, a választékot. Ha a gyerekek hamarabb végeznek az evéssel (ami minden esetben így történt), akkor ő utánuk sem kell rohangálnunk, hála az étteremben kihelyezett játszó-szigeteknek.
36.jpg9-kor, a kávénkat az aulában fogyasztjuk, hiszen jön Pinky Bunny, a szálloda lány nyuszija, aki reggeli tornával köszönti a gyerekeket. Miután elbúcsúztunk kedvenc nyuszinktól, elmentünk tekerni egyet, a szállodától ingyenesen kölcsönözhető riksával. A gyerekeket beültettük előre, mi pedig tekertünk, sokat beszélgettünk, nézelődtünk. Amikor elfáradtunk, visszamentünk a szállodába, és kimentünk a hotel játszóterére. Itt a lányok tudtak hintázni, csúszdázni, homokozni, motorozni, és az ugrálóvárban egy jót ugrálni.
Ezt követően átmentünk a hotel saját kisvasútjához, amelyet Alíz a csodaországban története ihletett.
12.jpgMiután ezt a lehetőséget is kiélvezték a lányok, jött a vizidodgem. Hát, meg kell mondjam, ez az egyik legcukibb dolog, amit a kislányaink kipróbáltak. A mini világitó toronnyal a parton, ahogyan gyök kettővel haladnak ezek a kis minik a vízben… Nagyon aranyos látvány, nekik pedig élvezetes kaland.
A sok élményben megéheztünk, úgyhogy elmentünk ebédelni. Ebéd után fürödtünk egy nagyot a lányokkal. Sorra jártuk, mind a kültéri, mind a beltéri medencéket, amelyek tökéletesen az ő igényeikhez vannak szabva, minden szempontból.
7_1.jpgDélután 5 óra, fél6 magasságában beadtuk őket a gyermekvigyázóba, hogy egy 1,5-2 órát kettesben tölthessünk, az összes csúszdát kipróbálhassuk a fun worldben, és a speed worldben. A gyerekvigyázóba bizalommal adtam be a kislányokat, a magyar hölgy nagyon kedvesen, szeretettel fogadta őket (igen, nagyon sok magyar dolgozik a hotelben, ami rendkívül nagy segítség volt számunkra). Nagyon jól is érezték magukat, és örültek azoknak a kincseknek, amiket a kézműves foglalkozáson készítettek közösen.
egybe_3.jpgElérkezett az este 7 óra, amikoris a gyerekek közösen táncoltak Sunny Bunnyval, a szálloda fiú kabala nyuszijával. Ezért oda vannak a gyerekek, hiszen Sunny Bunny kedvesen táncol velük, lehet vele fotózkodni, és ha éppen valaki szülinapos, akkor fel is köszönti! A nagyobbik lányunktól meg is kaptuk, hogy ide Decemberben, az ő szülinapján is el kellene jönnünk. A tánc után, jól esett a bőséges vacsora – nem, mintha nem lett volna lehetőség a napközbeni sütizgetésre, szendvicsezésre.
A nap megkoronázásaként pedig, a lányok gyorsultak egyet a többi kisgyerekkel a hotelben kialakított rallypályán. Ennek az az érdekessége, hogy ezen a részen leejtős volt a hotel és a fürdő közötti átkötő út. A gyerekek állandóan itt motoroztak, autóztak, a szálloda dolgozói pedig nem megtiltották ezt nekik, hanem biztonságos verseny pályává alakították számukra! Azt hiszem, ez teljesen jól ábrázolja a kisvendégekhez való hozzáállásukat.
egybe_1.jpgCsodás három napot töltöttünk el ismét a Sonnenpark Hotelben, amiért nagyon hálásak vagyunk az összes ott dolgozónak, hiszen Ők minden szakértelmükkel a szülők, és gyerekek pihenésén, és szórakozásán dolgoznak. Reméljük, hamarosan újra találkozunk!