Délelőtt, egy ötvös bőrébe bújva

2018. január 25. 16:52 - Bolvária Blog

Nagyon szeretek új dolgokat kipróbálni, , ez mindig is így volt, és most is megmaradt, hogy édesanya lettem. Amikor sikerül időt szánnom magamra, akkor a legtöbbször teljesen szokványos dolgokat csinálok (elmegyek, kávézni, sütizni egyet, kifestem a körmömet…stb). De van, amikor valami teljesen új dologgal szeretném meglepni magamat. A tavalyi évben, ez többször is megtörtént: spontán elutaztunk ketten (már amennyire két gyerek mellett el lehet utazni spontán), kipróbáltam egy olyan sportot, amit eddig sosem, és elmentem egy ötvös workshopra, ahol addig ismeretlen környezetben, vadidegen között, egy izgalmas szakmát próbálhattam ki.
img_20170429_135227_copy.jpgAz ötvösség, mindig is értedekelt, így tavaly tavasszal arra gondoltam belekóstolok, mégha csak egy kis időre is. Azt kell, hogy mondjam teljesen kikapcsolta a gondolataimat, nagyon izgalmas volt egy vadonatúj dolgot kipróbálni, és valami maradandót (ráadásul ékszert!) alkotni.
img_20170429_135056_copy.jpgEgy több részből álló nyaklánc medált készítettem, amibe a számomra legkedvesebbek neveit ütöttem bele. Mindenképpen valami letisztult, egyszerű dolgot szerettem volna elkészíteni, amit bármikor felvehetek, és ami a családomra emlékeztet. 
img_20170429_160406_copy.jpgA Kredenc műhelyben kedves szakmai segítőkre találtam, akik velem együtt ügyködtek, hogy meg tudjam valósítani az elképzelésemet.
Bátorítok mindenkit, hogy szánjatok magatokra ilyen módon is időt, és próbáljatok ki valami olyan dolgot, amit addig sosem, ami kézzelfogható élményt nyújt, ebben a digitális világban.

Ha már csináltatok ilyet, osszátok meg velünk, kíváncsi lennék rá!

komment
süti beállítások módosítása